Patrimonic

Politica de livrare si retur

Cine îmi va livra produsele comandate?

Comenzile vor fi livrate prin intermediul serviciilor de curierat funizate de DPD, Fan Courier și/sau Ok Courier.

 

Cât durează livrarea?

Comenzile ce sunt plasate în intervalul luni-vineri vor ajunge la destinație în interval de 24 ore – 72 ore. Comenzile plasate în intervalul vineri (după ora 16.00) – duminică vor fi livrate în zilele de marți sau miercuri ale săptămânii următoare.

În perioada sărbătorilor legale și pe parcursul desfășurării unor campanii comerciale (de tipul BlackFriday), durata maximă de livrare a unei comenzi poate crește la 5 zile lucrătoare. Orice întârziere mai mare de 5 zile lucrătoare nu este neapărat responsabilitatea noastra, ci revine firmei de curierat.

 

Cât costă transportul?

Toate produsele beneficiaza de livrare gratuită.

 

Cum urmăresc livrarea?

După ce comandă va fi plasată către dumneavoastră se va genera un cod de urmărire. Vei primi acest cod pe mail și vei putea să vezi starea comenzii tale. Dacă te-ai înregistrat și ți-ai făcut cont de client pe website, poți să urmărești statusul comenzii tale în istoricul de comenzi.

 

Ce fac în cazul în care comandă mea nu ajunge în timpul estimat?

Comanda poate întârzia maxim 24 ore față de timpul de livrare standard (24-72 ore) din motive care țîn de serviciul de curierat. Dacă între timp nu mai ai nevoie de produse sau le-ai găsit în altă parte, putem activă procedura de retur, respectând regulile acestui proces.

 

Cum vor fi livrate produsele care presupun condiții speciale?

Dacă produsul pe care îl dorești presupune condiții speciale de transport, acesta va fi livrat adecvat.

Dacă optez pentru plata ramburs voi avea taxe suplimentare?

Poți să optezi pentru plata cu cardul de credit/debit sau pentru plata cu numerar. Pentru plata cu numerar se percepe un comision de 7 lei (TVA inclus).

 

Ce fac dacă nu mai doresc un produs?

Poți solicita returnarea unui produs în maxim 30 zile calendaristice de la data la care ai primit comanda.

Completează formularul de retur disponibil pe site-ul nostru având link spre formular de retur. Precizăm că acest formular de retur este un model și este obligatoriu.

Returnarea unui produs cumpărat de pe site-ul nostru se poate face în termen de maxim 30 zile calendaristice de la data achiziției, respectând următoarele condiții:

  • Produsele nu trebuie să prezinte urme de utilizare.
  • Produsele nu sunt obligatoriu returnate în ambalajul original (ambalajul în care au fost achiziționate) ci cu toate accesoriile și eticheta integre (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire);
  • Produsele returnate sunt din același lot și sunt în stocul curent de marfă al vânzătorului.
  • Produsele nu au făcut obiectul unei comenzi speciale sau al unei promoții speciale.

Un produs nu poate fi returnat în următoarele situații:

  • În cazul în care prezintă semne vizibile de utilizare: este desigilat și/sau folosit.
  • Produsul a fost desigilat.

Un produs poate fi returnat doar dacă ambalajul și produsul expediat sunt intacte. Societatea noastră comercializează produse de uz personal, fapt pentru care constatarea eventualelor defecte/neconcordanțe se va realiza de către client exclusiv prin inspecție vizuală detaliată la primirea coletului.

Pentru retur, se va completa integral formularul de retur, document ce este inclus în fiecare colet livrat către client, se va returna, împreună cu factura și produsul sau produsele ce se doresc a fi returnate. Costurile returului sunt suportate de către client.

 

Termene de returnare a banilor

Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primește suma totală aferentă produselor returnate și costul transportului achitat inițial în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data primirii returului, recepționarea produselor și stabilirea că aceste produse fac obiectul returnării banilor.

Conform Ordonanței nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță “Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunta la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului”.

În situația menționată mai sus, dumneavoastră veți returna, în termenul prevăzut mai sus, produsul cumpărat fără să prezinte nici o urmă de deteriorare sau uzură. Cheltuielile de expediție vor fi suportate de Dumneavoastră. Potrivit dispozițiilor art. 10 lit c) din O.G. nr. 130/2000, produsele farmaceutice livrate nu pot face obiectul denunțării unilaterale a contractului, întrucât, prin natură lor, se pot degrada ori deteriora rapid.

 

Ce fac dacă în colet găsesc un produs cu defecte?

Dacă găsești în coletul tău un produs care prezintă defecte, atunci ești obligat să nu utilizezi produsul în scopul în care acesta a fost achiziționat. Produsul va fi returnat împreună cu factura fiscală și formularul de retur, completat integral. Contravaloarea comenzii/produsului va fi returnată după îndeplinirea tuturor procedurilor legale.

 

Cum pot anula o comandă?

Dacă dorești să anulezi o comandă, trimite un mail la adresa patrimonic.international@gmail.com și precizează că dorești să anulezi comanda. În cel mai scurt timp vei fi contactat pentru soluționare.